681 341 197 [email protected]

Campanyes amb influencers
a xarxes socials

Fa poc temps que escoltem el terme de youtuberinfluencer i ara ja és una paraula que la comencem a tenir al nostre vocabulari.

Escollir l’influencer adequat pot marcar la diferència!

Sota la nostra experiència treballant amb diferents clients de diferents sectors i que treballen les xarxes socials, el contacte amb diverses personalitats del món social que s’encarreguen d’influenciar als possibles clients està a l’ordre del dia.

En molts sectors, és una pràctica que funciona molt bé i el funcionament és el següent: Es contacta amb un influencer del nivell desitjat que anirà en funció dels honoraris d’aquesta i de la quantitat de producte per a provar que se li ha d’enviar. Es pacta l’acció a executar per intentar maximitzar la rellevància de la marca a internet i, sobretot, a les xarxes socials com Instagram o Facebook per, finalment, intentar aconseguir que les vendes dels productes s’incrementin o, si més no, que l’ecosistema de seguidors als diferents canals de la marca es vegin afectats positivament.

Parlem? T’informem sobre els influencers

7 + 8 =