Campanyes amb influencers
a xarxes socials
Fa poc temps que escoltem el terme de youtuber o influencer i ara ja és una paraula que la comencem a tenir al nostre vocabulari.
Escollir l’influencer adequat pot marcar la diferència!
Sota la nostra experiència treballant amb diferents clients de diferents sectors i que treballen les xarxes socials, el contacte amb diverses personalitats del món social que s’encarreguen d’influenciar als possibles clients està a l’ordre del dia.
En molts sectors, és una pràctica que funciona molt bé i el funcionament és el següent: Es contacta amb un influencer del nivell desitjat que anirà en funció dels honoraris d’aquesta i de la quantitat de producte per a provar que se li ha d’enviar. Es pacta l’acció a executar per intentar maximitzar la rellevància de la marca a internet i, sobretot, a les xarxes socials com Instagram o Facebook per, finalment, intentar aconseguir que les vendes dels productes s’incrementin o, si més no, que l’ecosistema de seguidors als diferents canals de la marca es vegin afectats positivament.