681 341 197 [email protected]

Màrqueting digital SEM a
Google Adwords

Que els usuaris trobin el que estan cercant és la finalitat dels millors cercadors, com Google. Per això, es poden posar en pràctica tècniques de màrqueting digital SEM perquè els clients target puguin trobar molt més fàcil la teva botiga online Prestashop mitjançant l’eina de campanyes publicitàries Google Adwords.

Avança’t al que està cercant l’usuari!

Existeixen 2 tipus de publicitat online: La que es basa en oferta i la que es basa en demanda.

Google Adwords és l’eina de publicitat online de Google i està 100% orientada a demanda. Això és així perquè és el propi usuari el que està fent una cerca qualsevol al cercador intentant trobar quelcom. Aquí és on entra en joc la creació d’una campanya publicitària a Google Adwords: Una sèrie d’anuncis, amb diferents segments, paraules clau i un client target predefinit per atacar única i exclussivament al perfil d’usuari que pot ser un client potencial.

Parlem? T’informem sobre el màrqueting digital a Google Adwords

8 + 6 =

És important saber utilitzar molt bé les eines de publicitat online perquè la finalitat no és només atraure possibles clients amb la intenció de que converteixin la seva visita a la nostra botiga online Prestashop en una venda o contractació dels nostres serveis… va molt més enllà!

La finalitat que ha de seguir una bona estratègia de màrqueting digital és intentar minimitzar la despesa, maximitzant el retorn. És a dir, un bon estratega en màrqueting online SEM ha de saber orientar perfectament al seu client perquè, amb una petita despesa, pugui tenir un gran retorn.

Amb perspectives de futur, intentar que cada cop més s’ajusti la despesa amb el retorn o bé fent que el client redueixi la seva inversió o bé facilitant que el client pugui incrementar la seva inversió.

Logotip plataforma màrqueting digital Google Adwords.